niedziela, 19 stycznia 2014

Gliss Kur, Million Gloss recenzja



Witajcie! :) Jako że nie mam już siły się uczyć postanowiłam napisać małą recenzję mojego nowego zakupu: szamponu i odżywki Gliss Kur, Million Gloss. Jest to nowość na rynku, obecnie w promocji w drogeriach Rossmann. (Szampon 9,99 i odżywka 8,99)










Jak widać szata graficzna jest bardzo interesująca, wyróżnia się na półce w drogerii.
Pojemność szamponu 400ml, odżywki 200ml więc jak na cenę uważam, że przyzwoicie.

Szampon jest wydajny, niewiele produktu potrzeba, aby umyć włosy. Bardzo dobrze się pieni (czasami inne szampony mają z tym problem i mam wrażenie, że w ogóle nie myją!).
Zapach szamponu jest nieziemsko przyjemny! Wszystkie szampony jakoś pachną- lepiej gorzej (kwestia gustu), lecz ten pachnie obłędnie! Dzięki temu mycie włosów jest bardzo przyjemnie ;)

Odżywka jest inna niż wszystkie. Nałożyłam ją i momentalnie jej nie czułam, jakby włosy ją wypiły. Pierwsza myśl: ocho, badziewie, pewnie włosy będą sztywne i kolejny bubel. Zapach również powalający.
Przy spłukiwaniu poczułam jakie włosy są gładkie i mile! Pierwszy raz od jakiegoś czasu nie miałam w ogóle problemów w rozczesywaniem (podkreślam ZERO szarpania ze szczotką..)

Efekty:
 Po wysuszeniu na szczotce moje włosy były przepiękne! Gładkie, miłe w dotyku. Połysk również był!  Zapach utrzymuje się bardzo długo. Włosy myłam wczoraj, a zapach dalej czuć (zazwyczaj tylko po myciu w moim przypadku). Co więcej włosy są nawilżone, lecz nie obciążone. Dawno takie ładne nie były! :) Oto efekty:






2 komentarze:

  1. Przymierzam się do zakupu odzywki w sprayu z tej serii i po twojej recenzji na pewno go kupię :)Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julio, dziekuje za komentarz:) powiem Ci, ze moja mama kupila mi te odzywke w sprayu i niestety mi obciaza wlosy.. rewelacji nie ma. W tym lepiej spisuje sie odzywka w sprayu Dove, tez dwufazowa. Dodam recrnzje porownawcza! ;)

    OdpowiedzUsuń