czwartek, 16 stycznia 2014

Paznokcie żelowe essence w domu!

Nie było mnie tutaj dosłownie wieki! ;) Mam całą masę nauki, niestety. Politechnika daje w kość...;)
Po świętach miałam zamieścić post z opisem mojego nowego cudeńka z firmy essence. Jest to lampa i zestaw do robienia paznokci żelowych. Jestem z tego zestawu niesamowicie zadowolona, mam paznokcie jak od kosmetyczki.
Zestaw jest do wykonywania paznokci żelowych, inaczej hybryd. Wykonanie zajmuje około 40 min, paznokcie utrzymują się dotąd aż ich się nie zdejmie (zdejmujemy same, podwadzając brzeg przy skórce i odchodzi. Jest to taka forma silikonowej powłoki.).
Czego potrzebujemy dokładnie?
  • Lampy LED. Moja kosztowała w Hebe 79.90 (promocja przed świętami). Cena regularna 100 zł. Lampa zajmuje mało miejsca, prosta w obsłudze (do kontaktu i pstryk, działa).
  • Bazy żelowej i top coat'u żelowego. Ja posiadam zestaw w którym znajduję się:










1. cleaner

2. primer, który odtłuszcza płytkę

3. baza, która umożliwia zdejmowanie hybrydy


4. bezbarwny top coat
Wiecie, co jest najlepsze? Że działa to na wszystkich lakierach essence. Wszystkie kolory, wszystkie lakiery :) (próbowałam też na lakierach nie z essence i też działa!;p)
Jak zrobić paznokcie hybrydowe? Bardzo proste, należy:
  1. przetrzeć paznokcie płatkiem nasączonym cleaner'em
  2. pokryć płytkę paznokcia primerem.
  3. nałożyć bazę
  4. utwardzić pod lampą przez minutę (lampa sama odlicza czas i się wyłącza)
  5. przetrzeć paznokcie cleaner'em (ponieważ po utwardzeniu pod lampą jest klejąca powłoczka, którą trzeba zmyć przed następnym krokiem)
  6. nałożyć dowolny lakier kolorowy (tak, french też może być! :D) i poczekać aż SAMO wyschnie (nie można wkładać paznokci wtedy pod lampę)
  7. po wyschnięciu dowolnego lakieru nakładamy top coat.
  8. utwardzamy pod lampą 1 min.
  9. przemywam cleaner'em
I gotowe! Prawda, że genialne? :) Jeśli któryś produkt nam się skończy to można wszystko oddzielnie kupić w Naturze, Hebe, Superpharm i chyba Douglasie. Co więcej, można zaopatrzyć się w lakiery żelowe (dostępne na allegro) i wtedy nie będzie trzeba czekać aż lakier sam wyschnie tylko pod lampę i jazda. :)
Pierwsze hybrydy :)
Paznokcie po zdjęciu hybryd, zero zniszczeń!


























Tak więc, jestem obecnie wielką fanką paznokci hybrydowych! Pięknie się błyszczą, całość trzyma się bez uszkodzeń aż do momentu znudzenia kolorem. Cudeńko :3

1 komentarz:

  1. ile dni trzymał Ci się ten manicure przy uzyciu lakieru zwykłego (nie hybrydy)??

    OdpowiedzUsuń