niedziela, 17 marca 2013

Lakier VENITA- Najlepszy :)

Witam:) Dziś chciałam powiedzieć wam coś o moim ulubionym, najczęściej używanym lakierze do paznokci- lakierze firmy Venita. Jest to polska firma, ciężko znaleźć kosmetyki tej firmy. Ja swój lakier kupiłam 2 lata temu w małym sklepiku z kosmetykami, teraz niestety już nie ma tam tych lakierów. A oto i mój ukochany lakier:

Opakowanie nie wygląda zachęcająco. Kupiłam go bo potrzebowałam jakiegoś jasnego lakieru.
Cena: 6zł :) Tani.
Krycie? I tu najlepsze: kryje 1(!) warstwa. Mam pełno lakierów, ale oczywiście denerwowało mnie jak musiałam malować 2 warstwy, które schły tak długo, że wolałam w ogóle czasami nie malować paznokci.Nigdy żaden lakier nie krył tak jak ten.
Kolor: matowy, zero drobinek perłowych. Kocham ten kolor, pasuje do wszystkiego. 
Trawłość: Szok. Paznokcie zmywam, ponieważ mi odrosły i widać paseczek przy skórze. Żaden lakier nie był tak trwały.
Reasumując: Super jakość w śmiesznej cenie. Niestety ciężko znaleźć. 

 Paznokcie malowałam w niedzielę (10 marca), zdjęcie zrobione wczoraj.
Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz