niedziela, 17 marca 2013

Odżywka Eveline- Paznokcie twarde i lściąne jak diament. Recenzja.

Teraz opowiem wam troszkę o swoich paznokciach. Kiedyś nie potrafiłam zapuścić paznokci. Zawsze mi się łamały, rozdwajały, warstwy paznokcia odchodziły płatami. Była strasznie miękkie. Nie działało nic. Stosowałam przeróżne odżywki, tabletki. Nic nie pomagało, do czasu aż w Rossmannie kupiłam odżywkę Eveline- paznokcie twarde i lśniące jak diament. Od tego czasu paznokcie zmieniły się nie do poznania. Są wreszcie długie, gładkie i TWARDE. Lakiery trzymają się rewelacyjnie, nie odpryskują, ponieważ paznokcie są twarde jak akrylowe. Cudo. Pięknie lśnią. Nie łamią się, nie rozdwajają. Polecam ją wszystkim moim koleżankom. Mama mojego chłopaka, która zajmuje się tym zawodowo, również ją stosuje i bardzo chwali ją. Cena ok. 8 zł. Jednym słowej rewelacja. Zawsze będę miała ją w swojej kosmetyczce.
Na opakowaniu napisane jest aby jednego dnia malować jedną warstwę i tak przez trzy dni, a następnie zmyć i od nowa. Ja od początku stosuję jak normalny lakier- 2 warstwy i nie zmywam. Nic złego się nie dzieje z moimi paznokciami. Świetna pod każdy lakier. Trwałość- aż do znudzenia.:)

 A to moje paznokcie z odżywką Eveline i lakierem Venity.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz